مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-20سياسي

آیت الله جنتی: دنیا باید از جمهوری اسلامی ایران الگو بگیرد


آیت الله جنتی با بیان اینکه دنیا باید از ایران الگو بگیرد و به آمریکا باج ندهد، تاکید کرد: ما نیز در داخل باید همچنان در مسیر امام (ره) و رهبر انقلاب که همان صراط مستقیم است، - آیت الله جنتی با بیان اینکه دنیا باید از ایران الگو بگیرد و به آمریکا باج ندهد، تاکید کرد: ما نیز در داخل باید همچنان در مسیر امام (ره) و رهبر انقلاب که همان صراط مستقیم است، حرکت کنیم و با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی، خود را مقاوم سازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دبیر شورای نگهبان گفت: اتفاقات اخیر آمریکا که منجر به ایجاد خشونت، شکاف های عمیق در جامعه و حاکمیت و بی اخلاقی های زیادی شد، درس عبرتی برای کسانی است که همچنان چشم به این کشور بحران زده دارند.

آیت الله احمد جنتی صبح امروز در جلسه این شورا با اشاره به مراسم تحلیف رییس جمهور جدید آمریکا گفت: تحلیلگران و نویسندگان مستقل در دنیا باید سال ها، اتفاقات اخیر آمریکا که منجربه ایجاد خشونت، شکاف های عمیق در جامعه و حاکمیت و بی اخلاقی های زیادی شد را بررسی کنند تا درس عبرتی برای کسانی شود که همچنان چشم به این کشور بحران زده دارند.

دبیر شورای نگهبان افزود: وضعیت به قدری در آمریکا آشفته شده که دیگر چیزی به نام دموکراسی، اخلاق و انسانیت باقی نمانده و حاکمان این کشور صرفاً به فکر منافع شخصی و جناحی خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: دنیا باید از جمهوری اسلامی ایران الگو بگیرد

آیت الله جنتی: دنیا باید از جمهوری اسلامی ایران الگو بگیرد