مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-20دانش

جبران عقب ماندگی دروس عملی در ترم آینده


امیدواریم ترم آینده حضور دانشجویان برای دفاع از پایان نامه، دروس عملی و آزمایشگاهی بیشتر شده و عقب ماندگی دانشجویان در دروس عملی تا حدی جبران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مراسم افتتاحیه اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید 19 با حضور مجتبی صدیقی، رییس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم و جمعی دیگر از مسئولان دانشگاهی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

صدیقی گفت: این کنگره یکی از اقدامات متنوع مرکز مشاوره در ایام همه گیری ویروس کروناست که نشان دهنده فعالیت های خوب مراکز مشاوره در زمان اپیدمی است.

وی افزود: استرس و اضطراب و بحث های روحی و روانی دانشجویان یکی از مهم ترین عوارض ناشی از دوران کرونا بود که دانشگاه ها توانستند از طریق مراکز مشاوره تا حدودی این موارد را مدیریت کنند.

اضطراب، افسردگی، خود بیمار انگاری، رفتارهای وسواسی افراطی از آسیب های روانی کرونا بود که در ابتدای شیوع این بیماری در دانشجویان دیده می شد.

رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه اضطراب ناشی از بیماری کرونا غیر از اثرات جسمانی باعث اختلال در فعالیت های روانی می شود، تاکید کرد: اختلالات روانی باعث کاهش انگیزه دانشجویان در زمان درس خواندن می شود و ماندن در منزل و نداشتن برنامه ریزی مناسب به منظور پر کردن اوقات فراغت از چالش های جدی پیش روی ما در دوران کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران عقب ماندگی دروس عملی در ترم آینده

جبران عقب ماندگی دروس عملی در ترم آینده