مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:002021-01-20اقتصادي

بهانه برخورد فیفا برای جلوگیری از مزایده ساختمان فدراسیون!


بارها تهدید به تعلیق فوتبال ایران در صورت برخورد نهادهای قانونی را شنیده بودیم اما این بار دریافت طلب ناشی از قرض ارزی از این نهاد به سوژه تهدید به یک عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فوتبال می گوید فروش ساختمان فدراسیون فوتبال موجب حساسیت فیفا می شود چرا که حدود 20 سال قبل این ساختمان با کمک هزینه 400 هزار دلاری این نهاد بین المللی خریداری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، طی ماه های گذشته شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به منظور وصول طلب 2 میلیون یورویی از این فدراسیون اقدام به توقیف اموال فدراسیون از طریق مراجع قضایی کرده بود و حدود چند هفته قبل از برگزاری مزایده برای حراج ساختمان این فدراسیون خبر داد.

ریشه اصلی این ماجرا مربوط به طلب فدراسیون از شستا برای پرداخت دستمزد مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی بود.

در نتیجه با توجه به ارزش کنونی یورو در بازار، این فدراسیون مبلغی در حدود 60 میلیارد تومان بدهکار است که طبق ادعای مدیران این فدراسیون تا به حال فقط 16 میلیارد تومان به این هلدینگ اقتصادی بازگردانده شده است.

در نهایت فرآیند فروش ساختمان این فدراسیون پس پادرمیانی مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و گفت وگو با محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طور موقت تا پایان سال جاری متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهانه برخورد فیفا برای جلوگیری از مزایده ساختمان فدراسیون!

بهانه برخورد فیفا برای جلوگیری از مزایده ساختمان فدراسیون!