مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:002021-01-20سياسي

تحریم آستان قدس از سوی آمریکا نشان از مبارزه جدی با مردم ایران است


حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو؛ با اشاره به تحریم آستان قدس رضوی توسط آمریکا گفت: - رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه آستان قدس یک مجموعه فرهنگی خدمات رسان از نظر معنوی و مادی به مردم بوِیژه مردم مستضعف است، تصریح کرد: تحریم آستان قدس از سوی آمریکا نشان از مبارزه جدی و برخورد جدی آمریکا با مردم و افکار مردم است.

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو؛ با اشاره به تحریم آستان قدس رضوی توسط آمریکا گفت: این نوع اقدام از طرف خزانه داری کل آمریکا نشان از استیصال سیاسی و وضعیت وخیم آمریکا و نشان اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که آمریکا به این جمعبندی می رسد تا یک مرکز فرهنگی که متعلق به پیشوای مسلمانان و شیعیان است و مورد احترام همه ملت ها بویژه ملت ایران است را تحریم بکند.

وی تاکید کرد: این اقدام آمریکا خط بطلانی بر تمام ادعا هایی است که آمریکا در گذشته از آزادی، احترام به مردم، احترام به عقاید و احترام به یک ملت داشت.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در وضعیتی قرار گرفت که با توجه به انتخابات ریاست جمهوری این کشور و وضعیت بوجود آمده در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم آستان قدس از سوی آمریکا نشان از مبارزه جدی با مردم ایران است

تحریم آستان قدس از سوی آمریکا نشان از مبارزه جدی با مردم ایران است