مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-20اقتصادي

حذف محیط زیست ازاستعلام راه اندازی مناطق صنعتی/صمت پاسخگو باشد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به حذف محیط زیست از منطقه بندی استقرار واحدهای صنعتی گفت: این امر منجر به حاشیه بردن محیط زیست می شود.

- ایرج حشمتی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هیأت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار در وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان حفاظت محیط زیست را از استعلام در مرحله احداث و بهره برداری واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی حذف کرد، اظهار داشت: در این زمینه اختیارات سازمان محیط زیست به سازمان صنعت، معدن و تجارت واگذار شد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی که روز به روز به تعداد شهرهای آلاینده کشور اضافه می شود، این امر مناسب نیست، ابراز داشت: بهانه این تصمیم توسعه و بهبود فضای کسب و کار است و این در حالی است که این تصمیم در واقع به معنای قربانی کردن محیط زیست سالم برای شهروندان است.

مشکلات محیط زیستی به مساله امنیتی تبدیل شده است مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکلات محیط زیستی در حال تبدیل شدن به معضلی اجتماعی، اقتصادی و حتی امنیتی است، اضافه کرد: این در حالی است که اهتمام جدی به حل مشکلات این بخش در کشور و به ویژه اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان کشور دیده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف محیط زیست ازاستعلام راه اندازی مناطق صنعتی/صمت پاسخگو باشد

حذف محیط زیست ازاستعلام راه اندازی مناطق صنعتی/صمت پاسخگو باشد