مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-20سياسي

فعالیت بیش از 1100 گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در کشور


مدیرکل امور استان ها ودستگاه های اجرایی ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر کشور گفت: مجوز فعالیت بیش از یک هزار و 100 گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در کشور صادر شده است.

- حجت الاسلام حامد ترکاشوند در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: رویکرد جدید این ستاد توجه بیش از پیش به این دو واجب الهی مغفول مانده و تبیین روش های جدید برای احیای آن در جامعه است.

وی افزود: از همین رو جدی ترین کار ما این است که به موضوع امر به معروف و نهی از منکر به صورت تخصصی نگاه کنیم و آن را برای مردم بازتعریف کنی و در این راستا با توجه به نقش رسانه، سامانه هایی نیز برای سامان دادن به معروف ها و منکر ترتیب داده شده است.

مدیرکل امور استان ها ودستگاه های اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه هرزمان نامی از امر به معروف و نهی از منکر آورده می شود بحث عفاف و حجاب مطرح می شود، گفت: امر به معروف و نهی از منکر حوزه های مختلفی دارد که اگر بتوانیم مطالبه گری را به درستی در جامعه تشریح کنیم تعداد زیادی از مردم به این فریضه الهی می پیوندند.

وی با اشاره به اینکه امروز ستاد با رویکرد جدید مطالبه گری وارد میدان امر به معروف و نهی از منکر شده است، بیان کرد: امر به معروف معطوف به یک حوزه نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 1100 گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در کشور

فعالیت بیش از 1100 گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در کشور