مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-20اجتماعي

راه اندازی مجهزترین مرکز پایش سیستماتیک آلایندگی کشور در یزد


مدیر کل محیط زیست استان یزد با اشاره به صدور 486 اخطاریه به صنایع آلاینده استان از ابتدای سال تاکنون، گفت: به زودی مجهزترین مرکز پایش سیستماتیک آلایندگی کشور در استان راه اندازی می شود.

- ایسنا/یزد مدیر کل محیط زیست استان یزد با اشاره به صدور 486 اخطاریه به صنایع آلاینده استان از ابتدای سال تاکنون، گفت: به زودی مجهزترین مرکز پایش سیستماتیک آلایندگی کشور در استان راه اندازی می شود.

نیره پورملایی امروز چهارشنبه اول بهمن ماه در نشست با خبرنگاران که از طریق سامانه برخط خانه مطبوعات استان برگزار شد، با تاکید بر این که اجرای قانون هوای پاک نیازمند مشارکت جمعی است، تصریح کرد: قانون هوای پاک برای وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف وظایفی را تعریف کرده و دستگاه محیط زیست، تنها متولی در این زمینه نیست لذا لازم است که برای حفظ محیط زیست و داشتن هوای پاک همه بخش ها و مردم همکاری کنند.

وی یکی از بحرانی ترین مناطق استان را دشت یزد - اردکان به لحاظ استقرار بیشترین صنایع و سکونتگاه های مردمی ذکر کرد و گفت: متاسفانه علاوه بر توسعه نامتوازن شکل گرفته در استقرار صنایعی مانند فولاد و کاشی در این محور، واقع شدن این محور در شاهراه اقتصادی شمال - جنوب کشور و تردد بالای جاده ای آن بر شدت آلایندگی در این منطقه افزوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجهزترین مرکز پایش سیستماتیک آلایندگی کشور در یزد

راه اندازی مجهزترین مرکز پایش سیستماتیک آلایندگی کشور در یزد