مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-20اقتصادي

مهارت آموزی، لازمه ایجاد اشتغال پایدار در روستاها


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، آموزش های مهارتی را لازمه ایجاد شغل های نوین و خارج از حلقه اشتغال سنتی در روستاها عنوان کرد.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: مهارت آموزی، لازمه ایجاد اشتغال پایدار در روستاها ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، آموزش های مهارتی را لازمه ایجاد شغل های نوین و خارج از حلقه اشتغال سنتی در روستاها عنوان کرد.

خالد جعفری در دهمین جلسه کمیته فنی اشتغال پایدار روستایی استان، بر ضرورت شناسایی و رفع موانع جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی تاکید و اظهار کرد: این تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی با هدف ایجاد اشتغال در روستاها تامین شده لذا باید دستگاه های اجرایی و بانک ها با همفکری و همکاری، موانع را رفع و در جذب حداکثری آن تلاش کنند.

وی افزود: شاید آنچه که سبب شده نتوانیم خارج از اشتغال سنتی، در روستاها اشتغال ایجاد کنیم، ناکافی بودن آموزش های مهارتی لازم باشد.

جعفری خاطرنشان کرد: باید در روستاها، بازار کار را شناسایی کنیم تا بتوانیم مشاغلی ایجاد کنیم که بسته به شرایط، نیاز آن احساس می شود و اشتغال آن نیازمند مهارت آموزی است و این امر با تعامل سازمان فنی و حرفه ای با دیگر دستگاه های اجرایی میسر می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی، لازمه ایجاد اشتغال پایدار در روستاها

مهارت آموزی، لازمه ایجاد اشتغال پایدار در روستاها