مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-20اقتصادي

ایجاد خلأ در توزیع روغن با تغییر شیوه توزیع


معاون توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در رابطه با قفسه های خالی از روغن فروشگاه ها، از تغییر شیوه توزیع روغن خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان معاون توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در رابطه با قفسه های خالی از روغن فروشگاه ها، از تغییر شیوه توزیع روغن خبر داد و گفت: تغییر شیوه توزیع روغن در کشور باعث ایجاد خلأ و فاصله در تولید و توزیع روغن شده است.

آقایار فراشی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: قبلاً توزیع روغن در استان ها به صورت سهمیه ای بود اما در حال حاضر سهمیه روغن خام به کارخانه های روغن کشی اختصاص داده می شود که بسیاری از کارخانجات هنوز سهمیه روغن خام را دریافت نکردند و همین مسئله باعث شده خلأیی ایجاد شود.

وی با تأکید بر اینکه کمبودی در زمینه روغن وجود ندارد، تصریح کرد: با توجه به میزان روغن خامی که شرکت بازرگانی دولتی اعلام کرده، متوجه هستیم که کمبودی وجود ندارد و فقط کمی ناهماهنگی کارخانجات برای جذب روغن خام وجود دارد.

معاون توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه برخی کارخانجات برای جذب سهمیه روغن خام اقدام نکردند، افزود: اگر کارخانجات روغن کشی سهمیه خود را جذب کنند، این خلاء و کمبود روغن در فروشگاه ها برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد خلأ در توزیع روغن با تغییر شیوه توزیع

ایجاد خلأ در توزیع روغن با تغییر شیوه توزیع