مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-20اجتماعي

بحران پشت بحران/آماده باش گیلان برای برف پس از بحران آتش


ستاد مدیریت بحران استان گیلان پس از پشت سر گذاشتن روزهای سخت و طاقت فرسای آتش سوزی جنگل ها و مراتع، از امروز خود را برای مقابله با بحران برف آماده کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پس از سپری کردن دو هفته پرتنش در گیلان به جهت وزش بادهای گرم و شدید و همچنین وقوع آتش سوزی های گسترده در جنگل ها و مراتع استان که چند 10 هکتار درگیر آتش شدند، اکنون استان آبستن بحرانی دیگر است.

دستگاه های خدماتی، امدادی، اجرایی و از همه مهم تر مردم استان گیلان پس از روزهای سخت و طاقت فرسای روزهایی اخیر که بیشتر وقتشان به جهت مراقبت، افزایش سطح ایمنی و همچنین یاری رساندن برای اطفاء حریق های پرشمار در گیلان بود، اکنون در حالت آماده باش هستند تا بحران سنگین برف را پشت سر بگذرانند.

هواشناسی اعلام کرده که از روز دوشنبه سامانه ای ناپایدار وارد استان و با شمالی شدن جریانات، شرایط برای افزایش ابر و وزش باد در استان مهیا شده است.

آن طور که هواشناسی گفته هم اکنون سامانه سرد و بارش زا در استان تقویت شده و از امروز بارندگی در ارتفاعات و به تدریج در دامنه ها به صورت برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی گیلان اعلام کرده که از اواخر وقت چهارشنبه لغایت پنجشنبه در بعضی نواحی جلگه ای مخلوط برف، باران و باد شدید پیش بینی می شود و از پنج شنبه بعدازظهر با تضعیف سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران پشت بحران/آماده باش گیلان برای برف پس از بحران آتش

بحران پشت بحران/آماده باش گیلان برای برف پس از بحران آتش