مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-20سياسي

شهدا سرمایه های معنوی و گنجینه های تمام نشدنی انقلاب اسلامی هستند


مسئول ایثارگران سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: شهدا سرمایه های معنوی و گنجینه های تمام نشدنی انقلاب اسلامی هستند که تکریم و دلجویی از خانواده معظم شهدا از رسالت های سپاه و بسیج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان  پاسدار مهدی ملاشاهی در دیدار با خانواده شهدا اظهار کرد: شهدا سرمایه های معنوی و گنجینه های تمام نشدنی انقلاب اسلامی هستند که تکریم و دلجویی از خانواده معظم شهدا از رسالت های سپاه و بسیج است.

مسئول ایثارگران سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: شهدا با گذشت از جان و مالشان بزرگترین درس آزادی و آزادگی  را به ما آموختند و ما امروز وظیفه داریم ادامه دهندگان راستین راه شهدا باشیم.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری که در سال 1390 در دیدار با پاسداران داشتند که دیدار و سرکشی از مادران و پدران و خانواده معظم شهدا باید در دستور و اولویت کاری این نهاد مقدس باشد بیان کرد:  رهبری معظم انقلاب در این دیدار بیان کردند که خیلی از این خانواده ها احتیاج به کمک ندارند اما به محبت نیاز دارند.

ملاشاهی بیان کرد: به همین منظور در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم و تفقد و دلجویی از خانواده معظم شهدا به ویژه مادران و پدران شهدا دیدار با خانواده معظم شهدا در مجموعه سپاه و بسیج از سال 1390 با عنوان  طرح مهر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا سرمایه های معنوی و گنجینه های تمام نشدنی انقلاب اسلامی هستند

شهدا سرمایه های معنوی و گنجینه های تمام نشدنی انقلاب اسلامی هستند