مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-20سياسي

روستای درجادین با آمار بالای قاریان و حافظان افتخار هرمزگان است


سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: منطقه درجادین بخش سندرک شهرستان میناب به واسطه داشتن آمار بالای قاریان و حافظان قرآن کریم از افتخارات فرهنگی استان هرمزگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رئوفی صبح چهارشنبه در آیین محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از قاریان برتر قرآن کریم در منطقه درجادین بخش سندرک شهرستان میناب عنوان کرد: روستای درجادین بخش سندرک به واسطه داشتن آمار بالای قاریان و حافظان قرآن کریم از افتخارات فرهنگی استان هرمزگان است.

وی گفت: شهرستان بشاگرد با وجود محرومیت های که در بخش های مختلف دارد از ظرفیت های فرهنگی، علمی و معنوی بسیاری برخوردار است و نماد تدین است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در همین رابطه گفت: مردم منطقه بشاگرد در دورانی که رفت و آمد به خانه خدا و اماکن مقدسه بسیار سخت بود با تحمل مشقات بسیار و ماه ها سفر خود را به مکه مکرمه و اماکن مقدسه می رساندند که نشان دهنده تدین تاریخی مردم این خطه است.

وی افزود: سنگ نوشته های منقش به آیات قرآنی و اسامی ائمه در منطقه بشاگرد مربوط به قرن های گذشته وجود دارد که نشان از قدمت تاریخی و دینی این خطه است.

رئوفی افزود: وجود حسینیه در روستاهای منطقه بشاگرد نماد دیگری از عشق و ارادت مردم این خطه به اهل بیت عصمت و طهارت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای درجادین با آمار بالای قاریان و حافظان افتخار هرمزگان است

روستای درجادین با آمار بالای قاریان و حافظان افتخار هرمزگان است