مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-20سياسي

نماز جمعه این هفته در تمام شهرهای خراسان شمالی برگزار می شود


مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گفت: باتوجه به اعلام وضعیت زرد و آبی در شهرهای خراسان شمالی، نماز جمعه سوم بهمن ماه در تمامی شهرهای استان با اجرای دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

- حجه الاسلام عظیم آزموده در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: باتوجه به اعلام وضعیت زرد و آبی در شهرهای خراسان شمالی، نماز جمعه سوم بهمن ماه در تمامی شهرهای استان ازجمله بجنورد برگزار می شود.

وی گفت: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و تایید نماینده محترم ولی فقیه دراستان، به فضل الهی ،نمازهای عبادی سیاسی جمعه مورخه سوم بهمن ماه در تمامی شهرهای استان با اجرای دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان افزود: باتوجه به ابلاغ دستورالعمل بهداشتی و الزامات سلامت محیط در مساجد و مصلاها، ستادهای نماز جمعه استان ملزم به رعایت و اجرایی دقیق آن هستند از این رو رعایت موارد بهداشتی و فاصله اجتماعی و  کنترل وضعیت نمازگزاران از حیث سلامت در هنگام ورود به محل برگزاری نمازجمعه، جهت حفظ سلامتی نمازگزاران ضروری است.

وی تصریح کرد: به نمازگزاران توصیه می گردد علاوه بر وضو گرفتن در منزل و استفاده از ماسک، دستکش، سجاده، مهر شخصی و کیسه کفش یک بار مصرف به همراه داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه این هفته در تمام شهرهای خراسان شمالی برگزار می شود

نماز جمعه این هفته در تمام شهرهای خراسان شمالی برگزار می شود