مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-20سياسي

فرهنگ ایثار و شهادت جوهره انقلاب اسلامی است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان بزرگداشت ایام الله دهه فجر را به معنی تجدید میثاق با آرمان های بلند انقلاب اسلامی و شهدا خواند و گفت: - فرهنگ ایثار و شهادت جوهره انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله پاکاری در جلسه هماهنگی کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر به معنی تجدید میثاق با آرمان های بلند انقلاب اسلامی و شهداست.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را جوهره انقلاب اسلامی دانست و افزود: شهدا و ایثارگران مصداق عینی فرهنگ ایثار و شهادت هستند و همین فرهنگ عامل استقرار و تداوم انقلاب است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، کمیته ایثارگران را یکی از کمیته های پیشتاز در ویژه برنامه های دهه فجر خواند و تصریح کرد: برنامه های دهه فجر امسال هم از حیث محتوا و هم از حیث کیفیت باید متفاوت از سال های گذشته باشد.

پاکاری با تأکید بر لزوم سلامت محور بودن ویژه برنامه های دهه فجر، خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر فرصت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی از برگزاری یادواره تلویزیونی شهدای انقلاب اسلامی استان گیلان خبر داد و افزود: همچنین تجلیل از خانواده شهید آیت الله احسانبخش، نماینده فقید ولی فقیه در استان گیلان به عنوان یکی از شخصیت های معنوی، مبارز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و شهادت جوهره انقلاب اسلامی است

فرهنگ ایثار و شهادت جوهره انقلاب اسلامی است