مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-20سياسي

زارع: وزارت آموزش و پرورش مکلف به استخدام معلمان در سال آینده شد


سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 گفت که کمیسیون تلفیق، وزارت آموزش و پرورش را مکلف به استخدام معلمانی کرد که از سال 1388 به بعد با آموزش و پرورش همکاری دارند و از پروسه استخدام جا مانده اند.

- سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 گفت که کمیسیون تلفیق، وزارت آموزش و پرورش را مکلف به استخدام معلمانی کرد که از سال 1388 به بعد با آموزش و پرورش همکاری دارند و از پروسه استخدام جا مانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم زارع در حاشیه جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) در نشست خبری در توضیح آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 گفت: کمیسیون تلفیق تصویب کرد که 375 میلیارد تومان جهت پوشش بیمه ای هزینه های درمان ناباروری دارویی و پاراکیلینیک و سایر روش های درمان ناباروری اختصاص یابد.

همچنین سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان آموزش و پرورش مکلف شد نسبت به استخدام جاماندگان سال 1388 که هم اکنون با آموزش و پرورش همکاری دارند، اقدام کنند که اولویت با معلمین قرآنی است.

وی ادامه داد: جهت نظم دهی به صدور بخشنامه ها، آیین نامه ها و دستورالعمل ها، دستگاه های اجرایی مکلف شدند در سال 1400 با هماهنگی معاونت حقوقی رییس جمهور نسبت به صدور بخشنامه ها و آیین نامه ها و دستورالعمل ها اقدامات لازم را انجام دهند که برای این کار یک رویه واحدی در نظر گرفته شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع: وزارت آموزش و پرورش مکلف به استخدام معلمان در سال آینده شد

زارع: وزارت آموزش و پرورش مکلف به استخدام معلمان در سال آینده شد