مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-20اقتصادي

زیرساخت های مبارزه با مواد مخدر در خراسان جنوبی نیازمند تقویت است


استاندار خراسان جنوبی تقویت زیرساخت های استان در زمینه مقابله با مواد مخدر را خواستار شد و گفت: توسعه زیرساخت ها و تقویت امکانات موجود به طور حتم توان مقابله را افزایش می دهد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی تقویت زیرساخت های استان در زمینه مقابله با مواد مخدر را خواستار شد و گفت: توسعه زیرساخت ها و تقویت امکانات موجود به طور حتم توان مقابله را افزایش می دهد.

حمید ملانوری، سه شنبه شب 30 دی در دیدار با اسکندر مومنی؛ دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در محل این ستاد، به تشریح موقعیت اقلیمی و جغرافیایی و ظرفیت های معدنی، کشاورزی و گردشگری استان پرداخت و از مرز به عنوان ظرفیتی در راستای توسعه خراسان جنوبی نام برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با چنین ظرفیت های بالقوه ای، خراسان جنوبی به لحاظ امکانات و زیرساخت ها ضعیف است با این وجود توانسته رتبه اول کشور را در امنیت سرمایه گذاری از آن خود کند.

استاندار خراسان جنوبی به مرز گسترده این استان با افغانستان و قرار گرفتن در مسیر دو کریدور اصلی کشور اشاره کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی، مرزبانی و ارتش، امنیت خوبی بر منطقه حاکم است.

وی با اشاره به آمار کشفیات صورت گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون، خاطرنشان کرد: بخش عمده این کشفیات با سختی و کمترین امکانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های مبارزه با مواد مخدر در خراسان جنوبی نیازمند تقویت است

زیرساخت های مبارزه با مواد مخدر در خراسان جنوبی نیازمند تقویت است