مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-20اقتصادي

تصمیم مجلس در مورد ارز دارو چیست؟


میرتاج الدینی نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: بر اساس گفته های نادران، مجلس نرخ خاصی را برای ارز در بودجه تعیین نکرده، بلکه مجلس درآمدها را بر اساس نرخ ارز در بازار که دولت در نظر گرفته، - تنظیم و شفاف کرده است و همچنین ارز دارو تغییر نکرده و مانند گذشته خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: طبق مباحث مطرح شده در جلسه غیرعلنی مجلس، کمسیسیون تلفیق بودجه را دوسطحی بسته و ارز دارو هم تغییر نکرده است.

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: رییس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 گزارشی از لایحه بودجه و مصوبات کمیسیون تلفیق به نمایندگان ارائه کرد و گفت که گزارش کمیسیون تلفیق آماده شده و در سامانه بارگذاری می شود و نمایندگان 10 روز فرصت دارند پیشنهادات خود را ثبت کنند.

وی بیان کرد: نادران در این جلسه گفت که دولت چند نرخ ارز را در بودجه به عنوان نرخ محاسباتی آورده است و کار مجلس شفاف کردن آن است.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق گفته رییس کمیسیون تلفیق بودجه، دولت مابه التفاوت نرخ ارز دولتی و ارز آزاد را به صورت غیرشفاف در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار داده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم مجلس در مورد ارز دارو چیست؟

تصمیم مجلس در مورد ارز دارو چیست؟