مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-20سياسي

استان ها از تغییر کاربری فضای آموزشی استقبال نکردند


رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: استان ها از تغییر کاربری و فروش فضاهای آموزشی براساس لایحه بودجه سالانه استقبال نکرده و در این بخش عملکرد پایینی را داشتند.

- مهرالله رخشانی مهر در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه مغان اظهار کرد: از سال 96 تاکنون در لایحه بودجه سالانه فروش املاک آموزشی با تغییر کاربری مورد تاکید و توجه قرار گرفته اما به غیر از استان فارس سایر استان ها از این ظرفیت بهره ای نگرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: براساس تبصره 9 قانون بودجه به ادارات آموزش و پرورش استان ها اختیار داده شده تا نسبت به تغییر کاربری و فروش املاک آموزشی خود در مکان های مختلف اقدام کنند تا منابع مورد نظر بعد از واریز به خزانه به استان ها برگردد.

رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: در برخی از استان ها اعتمادی به پرداخت منابع به خزانه و بازگشت این مبلغ به استان ها شکل نگرفته و به نوعی این رویه با اختلال روبرو شده در حالی که ما ضمانت لازم را برای بازگشت این منابع از خزانه به حساب استان ها انجام می دهیم.

رخشانی مهر با ابراز خرسندی از سفر یکروزه به شمال استان اردبیل و بازدید از فضاهای آموزشی سه شهرستان بیله سوار، پارس آباد و اصلاندوز تصریح کرد: مدل مدیریتی ما به گونه ای نیست که ما تنها به وعده و وعید و کلنگ زنی اکتفا کنیم بلکه طی جلسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان ها از تغییر کاربری فضای آموزشی استقبال نکردند

استان ها از تغییر کاربری فضای آموزشی استقبال نکردند