مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-20سياسي

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان بوشهر تقویت شود


جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان بوشهر تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا طاهری صبح چهارشنبه در نشست با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تأکید بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها در راستای تقویت روحیه استکبارستیزی اظهار داشت: تبیین فرهنگ مقاومت و استکبارستیزی اولویت مهم تبلیغی مجموعه تبلیغات اسلامی بوشهر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر با دارا بودن شخصیت های استکبارستیزی از قبیل شهید رییس علی دلواری، شهید ابوتراب عاشوری، شهید نادر مهدوی، شهید بیژن گُرد و سایر شخصیت های مبارز در راه مقاومت و استکبارستیزی باید به قطب مقاومت در کشور و بلکه منطقه تبدیل شود.

وی تقویت تعامل و هم افزایی با نهادهای انقلابی و به ویژه سپاه پاسداران برای تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سطح استان را یکی از رویکردهای مهم تبلیغات اسلامی برشمرد و آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان را برای طراحی و اجرای عملیات های مشترک فرهنگی اجتماعی اعلام کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تحقق این مهم را مستلزم تولید و ارائه محتوای مناسب عنوان کرد و گفت: نهادینه کردن خصال و سیره شهدا در تربیت خانوادگی و تعاملات اجتماعی، نیاز به طراحی دقیق دارد که با بهره گیری از آیات و روایات مرتبط با فرهنگ مقاومت، قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان بوشهر تقویت شود

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان بوشهر تقویت شود