مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-20اجتماعي

آغاز فعالیت مدارس با حضور «اختیاری» دانش آموزان از امروز


بر اساس آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا و پس از گذشت چهار ماه و نیم از آغاز سال تحصیلی، حضور «اختیاری» دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی، دانش آموزان کلیه پایه های تحصیلی در مدارس کمتر از 50 دانش آموز و هنرستانی ها در شهرهای آبی و زرد از امروز اول بهمن .

- آغاز فعالیت مدارس با حضور اختیاری دانش آموزان از امروز بر اساس آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا و پس از گذشت چهار ماه و نیم از آغاز سال تحصیلی، حضور اختیاری دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی، دانش آموزان کلیه پایه های تحصیلی در مدارس کمتر از 50 دانش آموز و هنرستانی ها در شهرهای آبی و زرد از امروز اول بهمن ماه مجاز دانسته شده و درهای مدارس به روی این گروه از دانش آموزان باز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال تحصیلی کرونا زده 400-1399 به نیمه خود رسیده و در حالی رفته رفته زمستان را نیز پشت سر می گذارد که دانش آموزان به جز روزهای محدود حضور در مدرسه در هفته های ابتدایی آغاز سال، مابقی روزها پشت سیستم کامپیوتر، تلفن همراه و یا تلویزیون نشسته و آموزش را به طریقه غیرحضوری دریافت کرده اند.

با کاهش آمار ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در چندهفته اخیر، ستاد ملی مقابله با کرونا در پنجا و دومین جلسه اش تصمیم به بازگشایی مدارس برای برخی پایه های تحصیلی در شهرهای با وضعیت آبی و زرد از اول بهمن ماه گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت مدارس با حضور «اختیاری» دانش آموزان از امروز

آغاز فعالیت مدارس با حضور «اختیاری» دانش آموزان از امروز