مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-20سياسي

رفع محرومیت های سیستان وبلوچستان نیازمند برنامه ریزی وکار جدی است


عملکرد مقطعی و هزینه های پراکنده در سیستان و بلوچستان راه به جایی نمی برد و رفع محرومیت ها در این استان برنامه ریزی بلند مدت و کار جدی نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به موقعیت حساس استان سیستان و بلوچستان در منطقه خواستار سرمایه گذاری ویژه در حوزه های اقتصادی و فرهنگی استان شد.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: تشویق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان و همچنین پایه ریزی فعالیت های فرهنگی در استان از دیگر اقدامات مورد نیاز در سیستان و بلوچستان است.

آیت الله مصطفی محامی بیان کرد: با وجود تمام رسیدگی ها، محرومیت در سیستان و بلوچستان همچنان باقی است و مردم در شرایط سخت معیشتی قرار دارند که انتظار داریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون گذشته برای حل مشکلات و پرکردن خلأها نقش آفرینی کند.

سردار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیدار وضعیت خاص سیستان و بلوچستان را نیازمند توجهی خاص دانست و افزود: عملکرد مقطعی و هزینه های پراکنده راه به جایی نخواهد برد و رفع محرومیت ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محرومیت های سیستان وبلوچستان نیازمند برنامه ریزی وکار جدی است

رفع محرومیت های سیستان وبلوچستان نیازمند برنامه ریزی وکار جدی است