مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-20سياسي

برگزاری طرح «40 شب 40 مسجد» ویژه بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری طرح «40 شب 40 مسجد» خبر داد و گفت: این طرح ویژه بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی در یزد برگزار می شود.

- یزدـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری طرح 40 شب 40 مسجد خبر داد و گفت: این طرح ویژه بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی در یزد برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا نجیمی صبح امروز در همایش آموزشی روحانیت و چالش های پیش رو که در آستان مقدس امامزاده سیدنصرالله برگزار شد، اظهار داشت: تلاش ما برگزاری جلسات آموزشی به صورت ماهانه ویژه روحانیون و ائمه جماعت استان است و در این راستا با طلاب و روحانیون یزدی مقیم شهر مقدس قم نیز ارتباط گرفته می شود.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه ما رفع مسائل و نیازهای جامعه روحانیت استان یزد است، افزود: در این مسیر منتظر انتقادات و پیشنهادهای طلاب و روحانیون در زمینه های مختلف از جمله آموزش، معیشت و اشتغال طلاب استان هستیم.

نجیمی با اشاره به برگزاری گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیون استان یزد به صورت مجازی عنوان کرد: در این گردهمایی علما و بزرگان استان نیز حضور دارند و از دو ماه پیش به طور مستمر در روزهای جمعه برگزار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرحی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، کانون مساجد، اوقاف و حوزه علمیه در ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح «40 شب 40 مسجد» ویژه بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی

برگزاری طرح «40 شب 40 مسجد» ویژه بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی