مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-20سياسي

برگزاری دوره های آموزشی ویژه نیروهای تبلیغی و فرهنگی لرستان


معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از آمادگی این مجموعه برای برگزاری دوره های آموزشی مختلف ویژه طلاب، نیروهای تبلیغی و فرهنگی لرستانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرخی جلسات به صورت مجازی هم می تواند برگزار شود، افزود: در بحث دوره های مشاوره و روانشناسی دو مدل می توان عمل کرد، یکی اینکه یکسری دوره ها داریم تحت عنوان مربی و مبلغ خانواده که خصوصاً در بحث فن حل تعارضات خانوادگی و مهارت های زندگی آموزش داده می شود.

حجت الاسلام روستا آزاد یادآور شد: این دوره 150 تا 200 ساعت دوره آموزشی است و در نهایت نیروهای آموزش یافته در مدارس و مجامع مختلف با تاکید بر رویکرد پیشگیرانه به کار گرفته می شوند.

وی با بیان اینکه مدل دیگر، کسب مجوز سطح سه تخصصی از قم است که رشته مشاوره اسلامی هم در حوزه خواهران و هم در حوزه برادران وجود دارد، تصریح کرد: به هر روی ما آمادگی برگزاری این دوره ها را داریم و بر حسب درخواست استان اقدام می کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: در بحث آموزش فضلا و طلبه هایی که در قم مقیم هستند نیز متناسب با نیازهای موجود اقدام خواهیم کرد و آماده هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های آموزشی ویژه نیروهای تبلیغی و فرهنگی لرستان

برگزاری دوره های آموزشی ویژه نیروهای تبلیغی و فرهنگی لرستان