مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-20اقتصادي

نیازی به واردات گاز نیست


با اقدامات صورت گرفته و همکاری مردم میزان مصرف گاز کاهش یافته است و نیازی به واردات گاز به کشور نخواهد بود.

- سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: با اقدامات صورت گرفته و همکاری مردم میزان مصرف گاز کاهش یافته است و نیازی به واردات گاز به کشور نخواهد بود.

محمد عسگری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مصرف گاز در کشور، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت مصرف گاز متعادل بوده است و در روزهای گذشته شرایط پایداری داشتیم اما از مردم تقاضا داریم که مدیریت مصرف را ادامه دهند تا بتوانیم پیک امسال را بدون مشکل سپری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر مردم رعایت کنند، از سرما بدون مشکل در تامین گاز عبور خواهیم کرد و کار به واردات گاز نخواهد کشید، تصریح کرد: آخرین آمار گویای مصرف 614 میلیون مترمکعب بوده که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

سخنگوی شرکت ملی گاز با بیان اینکه 80 درصد گاز کشور در بخش خانگی مصرف می شود، گفت: از مردم خواهش می کنیم در زمینه صرفه جویی به ما کمک و با کاهش دمای سیستم های گرمایشی خود، ما را در تداوم گازرسانی به همه نقاط کشور و صنایع یاری کنند.

عسگری افزود: اگر مردم سیستم گرمایشی منازل خود را فقط دو درجه کاهش دهند و به سوی حفظ دمای رفاه که حدود 18 الی 22 درجه است حرکت کنند، به ازای هر یک درجه کاهش دمای سیستم های گرمایشی، به اندازه تولید یک فاز پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازی به واردات گاز نیست

نیازی به واردات گاز نیست