مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-20سياسي

روحانی: آمریکایی ها به قانون برگردند؛ پاسخ ما مثبت خواهد بود


روحانی رییس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت گفت: اگر آمریکایی ها صادقانه به قانون برگردند و در عمل صداقت خودشان را نشان دهند، ما هم به همه تعهدات خودمان عمل خواهیم کرد و پاسخ ما هم مثبت خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با گرامیداشت فرا رسیدن ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و به نتیجه رسیدن 16 سال مبارزه و مقاومت ملت ایران، تاکید کرد: بهمن 57 مقارن با سال 99 هجری قمری یک پیروزی بزرگ در برابر استبداد و استعمار نصیب ملت ایران شد و امسال در 99 هجری شمسی نیز شاهد پیروزی ملت ایران در برابر فشار حداکثری و تروریزم اقتصادی و پایان دوران یک ظالم و مستبد دیگر هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت اظهارداشت: در 99 قمری یک ظالم و مستبد دورانش تمام و سرنگون شد و امروز هم در 99 شمسی پایان حکومت نحس یک مستبد دیگر است که در تمام دوره چهارساله اش، جز ظلم و فساد و ایجاد مشکلات برای مردم خود و جهان ثمر دیگری نداشت.

رییس جمهور در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را مرهون راهبری داهیانه امام عزیز و بزرگوار دانست و گفت: امام در طول مبارزه و بعد در طول حکومت اسلامی که آن بزرگوار حضور داشت، همیشه بر دو مساله توکل به خداوند، اتکال به حق و اعتماد به مردم تاکید داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: آمریکایی ها به قانون برگردند؛ پاسخ ما مثبت خواهد بود

روحانی: آمریکایی ها به قانون برگردند؛ پاسخ ما مثبت خواهد بود