مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-20ورزشي

ابتلا 17 نفر از هالی روستای لالب به هپاتیت آ


فرماندار شهرستان باغملک از ابتلا 17 نفر از اهالی روستای لالب در دهستان منگشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باغملک، محمد نجاتی پور فرماندار شهرستان باغملک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه در یک ماه اخیر مواردی از ابتلا به هپاتیت A در روستای لالب از دهستان منگشت گزارش شده است.

وی افزود: در طول این یک ماه، قریب به 17 نفر از این روستای پرجمعیت به این بیماری مبتلا شدند که در حال حاضر سه نفر از آن ها در بیمارستان شهید طباطبایی باغملک بستری هستند.

فرماندار شهرستان باغملک گفت: به محض مشاهده اولین مورد این بیماری تیم واکنش سریع بهداشتی شهرستان در روستا حضور یافت همچنین تیم بهداشتی مرکز استان نیز برای پایش و بررسی در روستای لالب مستقر شده است.

وی با اشاره به ادامه دار بودن مسئله بیماری در روستای لالب ادامه داد: نمونه گیری از بیماران و کلرسنجی روزانه آب انجام شده و خوشبختانه کیفیت آب شرب مطلوب اعلام شده است.

محمد نجاتی پور تصریح کرد: جداول روستا آهک پاشی شدند و مدارس نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شدند همچنین تقاضای واکسیناسیون گروه های سنی زیر 16 سال صادر شده است.

وی بیان کرد: اقدام لازم از جمله پایش، ارزیابی، نظارت و مراقبت ها بصورت روزانه درحال انجام است و آموزش و بیماریابی خانه به خانه نیز صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلا 17 نفر از هالی روستای لالب به هپاتیت آ

ابتلا 17 نفر از هالی روستای لالب به هپاتیت آ