مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-20ورزشي

رکورد منفی پرسپولیس در نقل وانتقالات/ الدحیل پولدارترین تیم آسیا


پرسپولیس به علت از دست دادن 8 بازیکن خود در پنجره نقل وانتقالات سال 2020، همراه با چند تیم دیگر، بیشترین جابجایی ها را در آسیا ثبت کرد.

- پرسپولیس به علت از دست دادن 8 بازیکن خود در پنجره نقل وانتقالات سال 2020، همراه با چند تیم دیگر، بیشترین جابجایی ها را در آسیا ثبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون جهانی فوتبال در آستانه نقل و انتقالات تابستانی، گزارش در مورد نقل و انتقالات بین المللی سال 2020 ارائه کرده که در این بین نام پرسپولیس هم دیده می شود.

در این گزارش و در بخش بیشترین خروجی ها در قاره آسیا، پرسپولیس به علت خروج هشت بازیکن از این باشگاه، همراه با 10 تیم دیگر از جمله آدلاید یونایتد استرالیا، لوکوموتیو ازبکستان، اولسان هیوندای کره جنوبی و .

در صدر این فهرست قرار دارند.

پرسپولس در پنجره نقل و انتقالات سال 2020، بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی، علی علیپور، آنتونی استوکس، محمد نادری، کریستین اوساگونا و محسن ربیع خواه را از دست داد و در عوض حدود 10 بازیکن را به خدمت گرفت.

همچنین طبق گزارش فیفا، بیشترین هزینه نقل و انتقالات در قاره آسیا توسط باشگاه الدحیل قطر انجام شده است که فصل گذشته بازیکنانی مانند ماریو مانژوکیچ و مهدی بن عطیه را در اختیار داشت و اخیرا علی کریمی را به خدمت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد منفی پرسپولیس در نقل وانتقالات/ الدحیل پولدارترین تیم آسیا

رکورد منفی پرسپولیس در نقل وانتقالات/ الدحیل پولدارترین تیم آسیا