مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-20اجتماعي

67 هزار کارت ملی در استان اصفهان آماده تحویل است


مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از 67 هزار کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان استان آماده تحویل شده است و مابقی نیز طی چند ماه آینده آماده تحویل خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از 67 هزار کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان استان آماده تحویل شده است و مابقی نیز طی چند ماه آینده آماده تحویل خواهد شد.

حسین غفرانی کجانی، در گفت و گو با ایسنا، در مورد صدور کارت ملی هوشمند، اظهار کرد: بیش از 67 هزار کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان و دفاتر ثبت احوال استان موجود است که هنوز شهروندان برای دریافت آن اقدام نکرده اند.

با توجه به محدودیت در نگهداری این کارت ها و اینکه پس از صدور کارت ملی هوشمند، رسید قبلی غیر فعال خواهد شد از هم استانی ها تقاضامندیم پس از وصول پیامک، نسبت به دریافت کارت ملی خود اقدام کنند.

وی افزود: تاکنون 97 درصد جمعیت واجد شرایط دریافت کارت ملی در استان که 4 میلیون و 65 هزار نفر هستند، برای گرفتن کارت ملی اقدام کرده اند، مابقی نیز در دست تهیه است و در ماه های آینده صادر خواهد شد.

مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان تصریح کرد: جمعیت استان اصفهان از ابتدای قرن حاضر تا سال 65 همواره رو به رشد بوده است و در سال 65 این رشد به دو برابر نرخ جانشین رسیده است، اما از ابتدای دهه 70 متاسفانه رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 هزار کارت ملی در استان اصفهان آماده تحویل است

67 هزار کارت ملی در استان اصفهان آماده تحویل است