مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-20اجتماعي

شهری بی پلاک و نشان به نام ایلام!/ خانه هایی که آدرس ندارند


خبرگزاری فارس؛ ایلام- فاطمه فتاحی: پلاک خانه، شماره ای منحصر به فرد است که در یک کوچه یا محله به هر ساختمان داده می شود، تا یافتن مکان ساختمان آسان تر شود؛ با پیشرفت همه جانبه ی شهر، روز به روز نیاز به پلاک منازل محسوس تر و عدم وجود پلاک مشکل سازتر می شود.

شهرستان ایلام مرکز استان و پرجمعیت ترین شهرستان استان ایلام است؛ اما هنوز خانه های این شهر همانند زمان قدیم بدون پلاک باقی مانده اند.

با گذر از کوچه ها و محله های استان ایلام اولین چالشی که نمایان می شود، تراژدی تکراری عدم تابلو گذاری و پلاک بندی منازل است که این امر مشکلاتی را برای شهروندان ایلامی به وجود آورده است.

نبود پلاک منازل و دردسرهای رانندگان آژانس سمانه منصوری از شهروندان شهرستان ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: یکی از مشکلات خانه های بی پلاک می توان به دردسرهای آژانس های تلفنی اشاره کرد.

وی افزود: رانندگان آژانس در این شرایط برای پیدا کردن آدرس خانه ی مورد نظر باید درب اکثر خانه های آن کوچه را به صدا دربیاورند که این امر علاوه بر اینکه باعث ایجاد مزاحمت برای همسایگان سبب تاخیر در کار رانندگان آژانس و شهروندان می شود.

مهمانان آدرس را پیدا نمی کنند جلیل نوروزی یکی دیگر از شهروندان ایلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: شهرستان ایلام پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهری بی پلاک و نشان به نام ایلام!/ خانه هایی که آدرس ندارند

شهری بی پلاک و نشان به نام ایلام!/ خانه هایی که آدرس ندارند