مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-20ورزشي

مقابله با تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است


دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت مقابله با تحریف دستاوردهای انقلاب، گفت: مردم از کارهای غیرانقلابی مسئولین دلگیر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه فضای مجازی بزرگداشت دهه فجر در گیلان با اشاره به پیشرفت ایران نسبت به کشورهای منطقه پس از انقلاب گفت: باید مقابل تحریفی که عده ای برای در کوچک نمودن انقلاب و پشیمانی از آن انجام می دهند، بایستیم.

دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به ضرورت مقابله با تحریف های برخی در کشور، بیان کرد: مردم از انقلاب پشیمان نیستند بلکه از کارهای غیرانقلابی مسئولین پشیمان هستند.

وی با بیان اینکه 26 کارگروه در حوزه موضوعات مختلف با ما همکاری می کنند، تصریح کرد: شخصیت های برجسته مردمی در موضوعاتی مانند حجاب، مطالبه گری، ورزش و اردویی در این مجموعه فعالیت دارند.

پوریوسفی شناسایی و توانمندسازی نیروهای انقلابی خوب را امری مهم و تأثیرگذار ارزیابی کرد و افزود: ما باید مستشار باشیم یعنی ساختار اندیشه ای فکری پیشران کمک کننده به دستگاه هایی که در اجرای قوانین به بن بست رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است

مقابله با تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است