مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-20اقتصادي

اصغری: توزیع تخم مرغ با قیمت شانه ای 34000 تومان شروع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هدایت الله اصغری اظهار داشت: در حال حاضر به مقدار مورد نیاز بازار تهران و شهرستان ها از طریق مجاری توزیع همچون میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای، - مدیرعامل اتحادیه مرغداران میهن از آغاز عرضه تخم مرغ شانه ای با قیمت 33 تا 34 هزار تومان و بسته بندی شده با نرخ 36 هزار تومان در مجاری توزیع خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هدایت الله اصغری اظهار داشت: در حال حاضر به مقدار مورد نیاز بازار تهران و شهرستان ها از طریق مجاری توزیع همچون میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای، تخم مرغ فله با قیمت شانه ای 33 تا 34 هزار تومان و بسته بندی شده با قیمت 36 هزار تومان عرضه می شود.

وی ادامه داد: این عرضه با قیمت مصوب تا به ثبات رسیدن قیمت محصول ادامه می یابد و انتظار می رود ظرف دو هفته قیمت این محصول در بازار به تعادل برسد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گفت: در حال حاضر در تمام استان ها بر اساس اعلام نیاز تخم مرغ با قیمت مصوب در حال عرضه است و سعی می شود برای به تعادل رسیدن بازار از سه هزار تن نیاز روزانه کشور 70 تا 80 درصد با قیمت مصوب از طریق شبکه توزیع تعریف شده به دست مصرف کنندگان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصغری: توزیع تخم مرغ با قیمت شانه ای 34000 تومان شروع شد

اصغری: توزیع تخم مرغ با قیمت شانه ای 34000 تومان شروع شد