مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-20اجتماعي

کولاک راه ارتباطی 40 روستای آذربایجان شرقی را مسدود کرد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در پی بارش برف و بروز کولاک، راه ارتباطی 40 روستای استان بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا رسول زاده افزود: این روستاها در شهرستان های اهر، هوراند، چاراویماق، هشترود و بستان آباد واقع شده و تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی راه ارتباطی این روستاها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون راه های اصلی و فرعی و آزادراه تبریز - زنجان باز بوده و تردد در آنها در جریان است، اظهار داشت: به دنبال بروز کولاک در جاده های استان، نیروهای راهداری شب گذشته سه هزار و 550 کیلومتر باند از جاده ها را برف روبی کردند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: همچنین نیروهای راهداری برای جلوگیری از لغزندگی راه های ارتباطی استان 730 تن مخلوط نمک و ماسه بر روی جاده ها پاشیدند.

رسول زاده، ادامه داد: به دنبال بارش برف و بروز کولاک شب گذشته در جاده های استان نیروهای راهداری به 142 خودرو گرفتار در کولاک امدادرسانی کرده و آنها را به مسیر خود هدایت کردند.

وی یادآوری کرد: 2 هزار و 754 روستا در سطح استان وجود دارد که از این تعداد حدود یک هزار روستا فاقد راه دسترسی مناسب است و در ساعات اولیه بارش برف راه بیشتر آنها مسدود می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک راه ارتباطی 40 روستای آذربایجان شرقی را مسدود کرد

کولاک راه ارتباطی 40 روستای آذربایجان شرقی را مسدود کرد