مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:352021-01-20اقتصادي

تکمیل 614 پروژه در بافت فرسوده کشور تا مرداد ماه 1400


مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: تعداد 614 پروژه در بافت فرسوده و سکونت گاه های غیررسمی در کشور داریم و تمام تلاشمان این است پس از تخصیص اعتبارات تا پایان دولت دوازدهم پروژه ها را تحویل مردم بدهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، مهدی عبوری صبح امروز در سفر یک روزه به کاشان، بابیان اینکه، 614 پروژه در بافت فرسوده و سکونت گاه های غیررسمی در سطح کشور داریم، اظهار کرد: تمام تلاشمان این است پس از تخصیص اعتبارات تا پایان دولت دوازدهم پروژه ها را تحویل مردم بدهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به این که 148 هزار هکتار بافت فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی در کشور داریم و برنامه های خوبی برای به سامان رسیدن این بافت ها در دست اقدام است، افزود: برای نوسازی خانه ها در محوطه های بافت فرسوده به صورت خودمالکی در حال حاضر 100 هزار فقره تسهیلات تبصره ای در اختیار مردم قراردادیم و پس از معرفی اداره راه و شهرسازی به بانک مسکن قابلیت دریافت دارد.

وی بابیان این که صدور پروانه بر اساس ماده 16 قانون ساماندهی املاک 50 درصد هزینه پروانه به عهده دولت قرارگرفته است، تصریح کرد: با هماهنگی که با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور انجام شد 50 درصد مابقی را شهرداری ها تقبل کردن تا 100 درصد صدور پروانه در بافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 614 پروژه در بافت فرسوده کشور تا مرداد ماه 1400

تکمیل 614 پروژه در بافت فرسوده کشور تا مرداد ماه 1400