مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-20اقتصادي

«طرح زوج و فرد» از امروز در کرمانشاه اجرا می شود


معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: طرح زوج و فرد تردد خودرو از ساعت سه بعدازظهر امروز در کرمانشاه که اوج ترافیک روزانه و تقاضای سفر به استان کرمانشاه است، - کیومرث غلامی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها در شهرکرمانشاه، اظهار داشت: این روزها با افزایش تردد در اکثر معابر هسته مرکزی شهر کرمانشاه روبه رو هستیم و انتظار داریم در دو ماه پایانی سال این میزان ترددها به اوج خود برسد.

وی ادامه داد: بنابراین برای روان سازی و ساماندهی به وضعیت موجود راهکاری که در 6 ماه دوم سال اجرا می شود، بحث تردد زوج و فرد تردد وسایل نقلیه است.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: این طرح از ساعت سه بعدازظهر امروز در کرمانشاه که ساعت اوج ترافیک روزانه و تقاضای سفر است، اجرا می شود و تا ساعت هشت شب ادامه دارد.

وی با اشاره به محدوده های اجرای طرح زوج و فرد تردد خودرو، تصریح کرد: این طرح در سه خیابان اصلی واقع در هسته مرکزی که دارای بیشترین بار ترافیکی هستند اجرا می شود؛ طول خیابان مدرس از همان ابتدای میان آزادی به سمت چهاراه مدرس تا سه راهی شورا، تقاطع آیت الله جلیلی تا سه راهی لشکر و از تقاطع کارگر یک تا میدان فاطمیه خیابان های مشمول طرح زوج و فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طرح زوج و فرد» از امروز در کرمانشاه اجرا می شود

«طرح زوج و فرد» از امروز در کرمانشاه اجرا می شود