مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-20سياسي

ارتباط توپ و تشرهای استاندار و بازگشت پر قدرت کرونا به کهگیلویه و بویراحمد


با زرد و آبی شدن شرایط استان و خروج از وضعیت قرمز شاهد عادی انگاری از سوی مردم و البته سهل انگاری در ادارات و دستگاه ها هستیم و عده ای بر این باورند که کرونا در استان به پایان خط رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ آمارها نشان از بهتر شدن وضعیت و فروکش کردن تب کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد می دهد وضعیتی که در چند ماه گذشته قرمز بود و مسئولان استانی و کادر بهداشت و درمان را در تنگنا قرار داده بود و بیم آن می رفت که استان قادر به تحمل بار سنگین کرونا بر دوش خود نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس آن چه که در این چند ماه نفسگیر مشاهده شد همبستگی و همدلی همه دستگاه ها و نهادها و البته تعامل مردم در رعایت پروتکل ها بود که موجب شد استان به نسبت همه استان های کشور تلفات کمتری داشته باشد.

ایست و بازرسی های سفت و سخت در ورودی و خروجی های استان و غربالگری گسترده و زودهنگام به نسبت سایر استان ها و نمونه گیری های گسترده و بیماریابی در حد عالی موجب شد تا استان از رهگذر هجمه کرونا تنها اندکی بیش از 400 نفر تلفات داشته باشد که اعداد و آمار گویای وضعیت بسیار بهتر استان نسبت به سایر نقاط است.

اما با زرد و آبی شدن شرایط استان و خروج از وضعیت قرمز شاهد عادی انگاری از سوی مردم و البته سهل انگاری در ادارات و دستگاه ها هستیم و عده ای بر این باورند که کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط توپ و تشرهای استاندار و بازگشت پر قدرت کرونا به کهگیلویه و بویراحمد

ارتباط توپ و تشرهای استاندار و بازگشت پر قدرت کرونا به کهگیلویه و بویراحمد