مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-20سياسي

تعیین نحوه کار هیأت تجدیدنظر رسیدگی کننده به تخلفات شورای حل اختلاف


نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز تعیین نحوه کار هیأت تجدیدنظر رسیدگی کننده به تخلفات اعضاء، کارمندان و نیروهای اداری شورای حل اختلاف را تعیین کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 1 بهمن) و در جریان بررسی جزییات لایحه شوراهای حل اختلاف با مواد 36 تا 39 این لایحه موافقت کردند.

  طبق ماده 36؛ آرای صادر شده از هیأت بدوی در مورد مجازات های مقرر در بندهای (1) تا (3) ماده (35) این قانون قطعی و در مورد مجازات‏های موضوع بندهای (4) و (5) ماده مذکور ظرف مدت20 روز پس از ابلاغ، قابل تجدیدنظر در هیئت تجدیدنظر رسیدگی کننده به تخلفات اعضاء، کارمندان و نیروهای اداری شورا که رابطه استخدامی با شورا ندارد، است.

در  ماده 37 آمده است که براساس آن هیأت تجدیدنظر رسیدگی کننده به تخلفات اعضاء، کارمندان و نیروهای اداری شورا که رابطه استخدامی با شورا ندارد، در مرکز تشکیل می شود؛ مرکب از سه عضو اصلی شامل رییس مرکز یا یکی از معاونان وی، یک قاضی دادگاه تجدیدنظر و یکی از اعضای شوراهای حل اختلاف با پیشنهاد رییس مرکز می ‏باشد که تمامی آنان با ابلاغ رییس قوه قضاییه برای مدت سه سال منصوب می شوند و انتصاب مجدد آنان بلامانع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین نحوه کار هیأت تجدیدنظر رسیدگی کننده به تخلفات شورای حل اختلاف

تعیین نحوه کار هیأت تجدیدنظر رسیدگی کننده به تخلفات شورای حل اختلاف