مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-20سياسي

وزیر گردشگری: باید بر طبیعت گردی تمرکز جدی داشته باشیم


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طبیعت گردی را جزو ظرفیت های ایران عنوان کرد و گفت: این موضوع به اندازه میراث فرهنگی ظرفیت دارد، در طبیعت گردی محور روی ایجاد کمپ ها و مجتمع های گردشگری است و باید بر طرح های مبتنی بر طبیعت گردی تمرکز جدی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از میراث آریا، جلسه روستاهای هدف گردشگری کشور با حضور علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ولی تیموری معاون گردشگری کشور، زاهد شفیعی مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری، لیلا اژدری مدیرکل دفتر همکاری و توافق های معاونت گردشگری بعدازظهر سه شنبه سی ام دی ماه 99 در سالن فجر وزارتخانه برگزار شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تشکر از اقدامات انجام شده در خصوص گردشگری روستایی به تقویت اجرایی معاونت گردشگری اشاره کرد و افزود: در تغییر ساختار سازمانی اقدامات خوبی صورت گرفته که در آن هم تفکیک وظایف به درستی انجام شده و هم ادارات کل با همگرایی و در اختیار داشتن ابزارهای مالی و اجرایی در راستای یک هدف مشخص گام برخواهند داشت.

مونسان به اهمیت موضوع طبیعت گردی اشاره کرد و اظهار داشت: طبیعت گردی موضوعی است که از اولین روز روی آن تأکید داشتم و در همین راستا بر موضوع اقامتگاه های بوم گردی تمرکز کردیم و خرسندیم که بعد از سه سال این موضوع توسط س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر گردشگری: باید بر طبیعت گردی تمرکز جدی داشته باشیم

وزیر گردشگری: باید بر طبیعت گردی تمرکز جدی داشته باشیم