مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-20اجتماعي

مرگ های کرونا بیشتر است یا آلودگی هوا؟


آلودگی هوا در فصل سرد، دغدغه جدی و چند ساله مردم و مسئولان است؛ موضوعی که هر سال با سرد شدن هوا گریبانگیرمان می شود و ظاهرا هم در شرایط فعلی جز انتظار برای مدد باران و باد و خلاصی از آن، - کار دیگری از دست کسی بر نمی آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، طی دی ماه سال جاری در تهران 24 روز هوای آلوده تنفس کرده ایم که از این بین 13 روز ناسالم برای همه گروه ها و 11 روز ناسالم برای گروه های حساس بوده است و تنها حدود 6 روز کیفیت هوا در حد قابل قبول گزارش شده است.

این در حالی است که پیش از شروع فصل سرما گمان می رفت به دلیل شیوع کرونا و کاهش حضور مردم در اجتماعات، دورکاری بخشی از شاغلان، آنلاین شدن مدارس و دانشگاه ها و .

میزان آلودگی هوا نسبت به مدت مشابه در سالیان قبل کاهش یابد؛ مقوله ای که محقق نشدن آن زیر سایه منحوس کرونا دو عامل اصلی نگرانی فعلی پزشکان و متخصصان را برای افزایش بیماری های تنفسی در پی داشته است.

بر اساس اعلام متخصصان و مسئولان وزارت بهداشت از آنجایی که آلودگی هوا سیستم تنفسی افراد را درگیر می کند، زمینه برای ابتلای سریع تر به کرونا هموار می شود؛ موضوعی که هر چند با ارائه راه حل های تغذیه ای و توصیه به عدم خروج از منزل و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ های کرونا بیشتر است یا آلودگی هوا؟

مرگ های کرونا بیشتر است یا آلودگی هوا؟