مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-20سياسي

بررسی نحوه ورود دانش آموزان معلول به دانشگاه فرهنگیان


با حضور معاون وزیر و رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی، مدیرکل امور اداری وزارت آموزش وپرورش، معاون دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش، نمایندگانی از سازمان بهزیستی و دانشگاه فرهنگیان نشست بررسی نحوه ورود معلولین به دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، سید جواد حسینی در این نشست با تأکید بر اینکه موضوع ورود دانش آموزان معلول به دانشگاه فرهنگیان در دستور کار شورای عالی آموزش وپرورش قرار دارد اظهار کرد: امروزه یکی از موضوعات چالش برانگیز در نظام آموزش و تربیت معلم، فرایند تصمیم گیری پیرامون جذب، آموزش و به کارگیری دانشجو معلمان دارای معلولیت و تعیین این موضوع است که آیا یک داوطلبان معلول شغل معلمی می توانند توانایی های لازم برای اداره کلاس در مدرسه را نشان دهد یا خیر.

وی افزود: در این راستا، بسیاری از نظام های آموزشی جهان، در حال بازبینی و باز مهندسی برنامه های آموزش معلمان برای پاسخگویی به نیازهای مختلف تعداد فزاینده ای از معلمین دارای معلولیت هستند.

معاون وزیر با بیان اینکه در خصوص ورود معلولین به دانشگاه فرهنگیان در کشورمان با دو دیدگاه انسان گرایانه مواجه هستیم اظهار کرد: یک دیدگاه نگاه برون دادی به آموزش وپرورش دارد و معتقد است برون داد نظام تعلیم تربیت دانش آموز است و هر چیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نحوه ورود دانش آموزان معلول به دانشگاه فرهنگیان

بررسی نحوه ورود دانش آموزان معلول به دانشگاه فرهنگیان