مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-20اجتماعي

جاده دامغان به معلمان شرایط تردد ندارد


جاده دامغان به معلمان، شرایط زیر بار ترافیک رفتن را ندارد و دلیل آن هم فقط سه کیلومتر مسیر خاکی عنوان می شود! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی اکبر علیزاده برمی در جمع شماری از مسؤولان استان سمنان اظهار کرد: ساخت و تکمیل جاده گلوگاه به دامغان کار بسیار خوبی بود که خوشبختانه موردتوجه وزارت راه نیز قرار گرفت و امروز بخش جنوبی آن (دامغان تا معلمان ) زیر بار ترافیکی قرار دارد.

او ادامه داد: لحظه به لحظه تریلر های حمل بار از این جاده عبور می کنند؛ اما مشکل این محور آن است که وقتی رانندگان تریلر به دامغان می رسند، دیگر جاده ای برای حضور آن ها در شمال وجود ندارد و بنابراین سردرگم می شوند.

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: مشکل جاده دامغان به معلمان این است که شرایط زیر بار ترافیک رفتن را ندارد و دلیل آن هم فقط سه کیلومتر مسیر خاکی عنوان می شود که واقعاً در اندازه ای نیست که بتوان درباره آن بحث کرد.

علیزاده برمی بیان کرد: احداث این محور می تواند شمال را به جنوب مرتبط کند و برکات فراوانی خواهد داشت؛ از سوی دیگر، بندر امیرآباد 25 میلیون تن حجم بار ترانزیتی دارد که پنج میلیون تن آن امروز بلای جان جاده های استان مازندران شده است، زیرا محل تردد به سمت جنوب را ندارند و بار ترافیکی به سمت تهران منتقل می شود درحالی که جاده ارتباط دهنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده دامغان به معلمان شرایط تردد ندارد

جاده دامغان به معلمان شرایط تردد ندارد