مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-20اجتماعي

پایش و رصد سلامت پرندگان مهاجر در تالاب های بویراحمد


رییس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد گفت: رصد و پایش تالاب های شهرستان بویراحمد زیر ذره بین کارشناسان دامپزشکی و محیط بانان محیط زیست استان همچنان در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی رویین تن اظهار کرد: رصد و پایش تالاب های شهرستان بویراحمد زیر ذره بین کارشناسان دامپزشکی و محیط بانان محیط زیست همچنان در حال اجراست.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه تاکنون موردی از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تالاب این شهرستان مشاهده نشده است گفت: گروه های پایش همچنان در حال رصد این تالاب ها هستند.

وی افزود: گشت مشترک پایش آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تالاب و رودخانه های بشار، کبگیان و قلات با همکاری محیط زیست به منظور پیشگیری و پایش این بیماری آغاز شده و تاکنون مورد خاصی مشاهده نشده است.

 رویین تن گفت: از وظایف مهم و مشترک محیط زیست و دامپزشکی پایش بیماری های مختلف در سطح تالاب  و زیستگاه های پرندگان مهاجر است که در این بازدید ها و گشت های مشترک، مراقبت و پایش این بیماری در سطح حیات وحش و پرندگان آبزی، کنارآبزی و مهاجر در شناسایی به موقع کانون های بیماری در حیات وحش نقش موثری خواهند داشت.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد گفت: هر ساله با سرد شدن هوا و ورود پرندگان غیربومی به تالاب، رودخانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش و رصد سلامت پرندگان مهاجر در تالاب های بویراحمد

پایش و رصد سلامت پرندگان مهاجر در تالاب های بویراحمد