مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-20سياسي

مقتدی صدر: نمی گذارم انتخابات بار دیگر به تاخیر افتد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقتدی الصدر رهبر جریان صدر که پیشتر درباره پیشنهاد کمیساریای عالی انتخابات برای به تاخیر افتادن زمان برگزاری انتخابات زودهنگام گفته بود که امیداور است این پیشنهاد به دلایل فنی واقعی ارائه شده باشد، - رهبر جریان صدر عراق در واکنش به تعویق انتخابات زودهنگام عراق و موکول شدن به دهم اکتبر آتی، اعلام کرد: اگر عمری باشد.

اجازه نخواهم داد بار دیگر انتخابات به تاخیر افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقتدی الصدر رهبر جریان صدر که پیشتر درباره پیشنهاد کمیساریای عالی انتخابات برای به تاخیر افتادن زمان برگزاری انتخابات زودهنگام گفته بود که امیداور است این پیشنهاد به دلایل فنی واقعی ارائه شده باشد، در پی اعلام رسمی تاریخ جدید انتخابات پارلمانی عراق نیز طی پستی در توییتر واکنش نشان داد.

وی نوشت: اگر عمری باشد.

اجازه نخواهم داد که بار دیگر انتخابات به تاخیر افتد.

طی این مدت همه باید با روحیه ای ملی، برای برگزاری موفق و تکمیل [پروسه]آن به بهترین شکل ممکن و توقف درگیری ها و مشاجرات تلاش کنند.

مقتدی الصدر تاکید کرد: باید بسیار مراقب بازی فاسدان و توطئه های آن ها چه در خصوص قانون انتخابات یا دخالت در کار کمیساریای یا هر امری که به ضرر ملت تمام شود، باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتدی صدر: نمی گذارم انتخابات بار دیگر به تاخیر افتد

مقتدی صدر: نمی گذارم انتخابات بار دیگر به تاخیر افتد