مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-20پزشكي

بیش از 47 تن مواد غذایی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در کرمانشاه امحا شد


مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی 2 ماه اخیر 47 هزار و 656 کیلوگرم مواد غذایی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و فاسد از چرخه مصرف خارج و معدوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه،  شهریار مستوفی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در بازدید های صورت گرفته توسط کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی در 2 ماه اخیر 47 هزار و 656 کیلوگرم مواد غذایی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و فاسد از چرخه مصرف خارج و معدوم شد.

وی ادامه داد: تأمین سلامت مواد غذایی شرط لازم برای تأمین سلامت و یکی از شاخص های مهم توسعه به شمار آمده و در حقیقت عدم نگهداری صحیح، اسراف و دورریز مواد غذایی و تکنولوژی نامناسب نگهداری یکی از چالش های مهم تهدید کننده امنیت غذایی است.

 مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: سالانه هزاران تن مواد غذایی غیر قابل مصرف معدوم می شود، این در حالی است که بیش از 800 میلیون در جهان دچار گرسنگی و نزدیک به 2 میلیارد نفر از سوء تغذیه رنج می برند.

  وی با توصیه به شهروندان در راستای توجه ویژه به تاریخ تولید و انقضاء محصولات غذایی و بهداشتی، گفت:رعایت دقیق شرایط نگهداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 47 تن مواد غذایی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در کرمانشاه امحا شد

بیش از 47 تن مواد غذایی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در کرمانشاه امحا شد