مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-20حوادث

کشف کالای قاچاق میلیاردی در محور دیلم به گچساران


فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش4 میلیارد و800 میلیون ریال درمحور مواصلاتی دیلم به گچساران توسط پاسگاه انتظامی آب شیرین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد موسوی    اظهار داشت:  در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پاسگاه انتظامی آب شیرین شهرستان گچساران  ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور دیلم  به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند و مأموران حین انجام ایست و بازرسی به 7 دستگاه خودرو شامل 2 دستگاه وانت نیسان،1دستگاه وانت ال90، 1دستگاه خودرو سمند و3دستگاه پژو405  که بصورت کاروانی درحرکت بودندمشکوک و آنها را متوقف نمودند.

  سرهنگ موسوی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها 1دستگاه کامل موتور دیزلی مربوط به کشتی( لنج) دریایی،،2دستگاه یخچال فریزر دو قلو،210 عدد انواع لوازم خانگی،210عدد انواع لوازم موبایل ،700عدد  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 700 عدد انواع مواد خوراکی و.

قاچاق به ارزش بیش از  4میلیاردو800 میلیون ریال فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و ضبط کردند.

 فرمانده انتظامی استان  خاطر نشان کرد: در این زمینه 7 نفرقاچاقچی دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ انتقال یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کالای قاچاق میلیاردی در محور دیلم به گچساران

کشف کالای قاچاق میلیاردی در محور دیلم به گچساران