مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-20سياسي

جزییات جلسه غیرعلنی مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز (چهارشنبه یکم بهمن ماه 99) گفت: - نماینده تبریز در مجلس گفت: رییس کمیسیون تلفیق بودجه در نشست غیرعلنی مجلس به واردکنندگان دارو برای تأمین ارز واردات در این بخش اطمینان خاطر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز (چهارشنبه یکم بهمن ماه 99) گفت: در این جلسه، الیاس نادران رییس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 گزارشی را از روند بررسی های لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق ارائه کرد.

وی افزود: رییس کمیسیون تلفیق بودجه گفت ک ملاک نمایندگان برای ارائه پیشنهاد اتشان در روند بررسی لایحه بودجه در صحن علنی مجلس باید مصوبه کمیسیون تلفیق در این باره باشد نه لایحه دولت و مصوبه کمیسیون تلفیق در این باره پس از اتمام کار بررسی بودجه در این کمیسیون ظرف امروز یا فردا در سامانه بارگذاری خواهد شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نادران عنوان کرد که ما بودجه سال آینده را دو سقفی بسته ایم و حداقل منابع و حداقل اختیارات در اختیار دولت فعلی قرار داده شده و حداکثر منابع و اختیارات برای دولت بعدی مدنظر قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جلسه غیرعلنی مجلس

جزییات جلسه غیرعلنی مجلس