مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-20اقتصادي

دوره آموزش توانمندسازی تعاونگران در کردستان برگزار می شود


رییس اداره توسعه تعاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: با همکاری جهاددانشگاهی استان کردستان دوره آموزش توانمندسازی تعاونگران استان برگزار می شود.

- ایسنا/کردستان رییس اداره توسعه تعاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: با همکاری جهاددانشگاهی استان کردستان دوره آموزش توانمندسازی تعاونگران استان برگزار می شود.

محمد یاره در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه همکاری با جهاددانشگاهی یک فرصت علمی است، اظهار کرد: دوره آموزشی توانمندسازی تعاونگران استان کردستان در راستای افزایش سطح علمی اعضای جدید تعاونی های استان در 4 شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره در قالب قرارداد بین جهاددانشگاهی استان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می شود، افزود: این دوره آموزشی در شهرستان های کامیاران، بیجار، دیواندره و دهگلان برای تعاونی های جدید برگزار می شود.

رییس اداره توسعه تعاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: اعضاء و کارکنان جدید تعاونی های استان در قالب 3 هزار 500 نفر ساعت در این دوره آموزشی شرکت خواهند کرد.

یاره در پایان با بیان اینکه آموزش و مهارت آموزی از اولویت های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، یادآورشد: خدمات جهاددانشگاهی برای توسعه علم بسیار مفید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش توانمندسازی تعاونگران در کردستان برگزار می شود

دوره آموزش توانمندسازی تعاونگران در کردستان برگزار می شود