مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-20اقتصادي

همدان کمترین قیمت مرغ زنده را دارد


رییس تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه قیمت مرغ در همدان کمتر از سایر استان هاست، گفت: قیمت مصوب مرغ زنده 14 هزار و 400 تومان است که در همدان 1500 تا 2000 تومان کمتر از سایر استان هاست به طوریکه همدان نسبت به استان های دیگر کمترین قیمت مرغ زنده را دارد.

- ایسنا/همدان رییس تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان همدان تصریح کرد: قیمت مصوب مرغ زنده 14 هزار و 400 تومان است که در همدان 1500 تا 2000 تومان کمتر از سایر استان هاست به طوریکه همدان نسبت به استان های دیگر کمترین قیمت مرغ زنده را دارد.

داریوش سرحدی در گفت وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کننده 20 هزار و 400 تومان است و اگر در واحدی به قیمت بالاتری عرضه می شود باید توسط بازرسی و نظارت سازمان صمت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه از نظر قیمت مصرف کننده استان همدان کمترین قیمت را دارد، اظهار کرد: قیمت مرغ زنده در همدان پایین است و اگر به همین روند ادامه پیدا کند مرغداران ما دچار ضرر و زیان خواهند شد که این موضوع در جوجه ریزی آینده تأثیر خواهد داشت.

رییس تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان همدان در ادامه با تأکید بر اینکه براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار عرضه تخم مرغ به صورت کیلویی باید باشد، گفت: متأسفانه برخی خُرده فروشان اقدام به فروش مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان کمترین قیمت مرغ زنده را دارد

همدان کمترین قیمت مرغ زنده را دارد