مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-20اجتماعي

دمای هوا در بیشتر نقاط کشور کاهش می یابد


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای استان های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، زنجان، شمال وشرق خوزستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، همدان و مرکزی بارش برف و باران پیش بینی می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه بعد از ظهر امروز با ریزش هوای سرد بارش ها در گیلان و مازندران هم آغاز می شود، ادامه داد: اوایل شب استان های تهران و البرز با بارش پراکنده باران مواجه هستند.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا گستره بارش ها کل دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق سواحل و همچنین برخی مناطق مرکزی را در بر می گیرد، افزود: از بعد از ظهر فردا بارش ها در نوار غربی کاهش پیدا می کند.

گودرزی با اشاره به اینکه روز جمعه در مناطق شمال شرق کشور بارش پراکنده برف و باران رخ می دهد و این سامانه بارشی به تدریج از کشور خارج می شود، اظهار کرد: از امروز تا روز جمعه بیشتر مناطق کشور به طور محسوس با کاهش دما مواجه هستند.

وی توضیح داد: شمال شرق و شرق بیشترین سرما را دارند و با کاهش دمای 15 تا 20 درجه ای مواجه هستند و هوای مناطق شمال غرب کشور، دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر 10 تا 15 درجه سرد می شود و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا در بیشتر نقاط کشور کاهش می یابد

دمای هوا در بیشتر نقاط کشور کاهش می یابد