مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-20دانش

حمایت از 10 گرنت «میثاق» / نوآوری های حوزه علوم انسانی با سرعت بیشتری کاربردی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، تفا هم نامه ای میان صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، - حمایت از 10 گرنت میثاق / نوآوری های حوزه علوم انسانی با سرعت بیشتری کاربردی می شود تفا هم نامه ای میان صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره برای حمایت از 10 گرنت میثاق در حوزه علوم انسانی امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، تفا هم نامه ای میان صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره امضا شد.

این تفاهم نامه برای حمایت از 10 گرنت میثاق در حوزه علوم انسانی است.

این گرنت در راستای کاربردی کردن نظریه ها و نوآوری های مصوب دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی و نقد و مناظره و همچنین ضوابط، سیاست ها و اولوت های تحقیقاتی صندوق خواهد بود.

برنامه های حمایتی از توسعه علوم انسانی و پایه گسترده شدایمان افتخاری رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری در این نشست با اشاره به تغییر رویکرد های صندوق در سال های اخیر گفت: از ابتد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 10 گرنت «میثاق» / نوآوری های حوزه علوم انسانی با سرعت بیشتری کاربردی می شود

حمایت از 10 گرنت «میثاق» / نوآوری های حوزه علوم انسانی با سرعت بیشتری کاربردی می شود