موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-20اقتصادي

مشکلات مربوط به انتقال پول بین تجار ایران و عراق محسوس است


معاون کنسولگری ایران در کربلا گفت: مشکلات مربوط به انتقال پول بین تجار ایران و این کشور محسوس بوده و کنسولگری نیز به دنبال برطرف کردن موانع همکاری دو طرف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داود کلانتری شامگاه سه شنبه درجلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل استانداری زنجان گفت: بیشترین و بهترین خرمای عراق در شهر بابل تولید می شود.

وی اظهار کرد: استان زنجان می تواند در بخش صنایع تکمیلی این محصول حضور فعالی داشته باشد چرا که میزان تولید خرما در این شهر بسیار بالا است.

معاون کنسولگری ایران در کربلا گفت: کشت فراسرزمینی بابل با زمین های کشاورزی مرغوب با ظرفیت بالایی برای همکاری دو طرف دارد و در این میان برگزاری نمایشگاه ها و ارتباط بیشتر با بخش خصوصی می تواند ظرفیت ها را شناسایی و معرفی کند.

کلانتری تاکید کرد: اداره استان ها در عراق به صورت فدرالی بوده و برخی از موضوعات همچون انتقال پول و مشکلات کلان امنیتی از اختیار استان ها خارج و به صورت کلان تصمیم گیری می شود.

وی گفت: مشکلات مربوط به انتقال پول موجود بین تجار ایران و این کشور محسوس بوده و کنسولگری نیز به دنبال برطرف کردن موانع همکاری دو طرف است.

معاون کنسولگری ایران در کربلا به ظرفیت های موجود در دو شهر کربلا و بابل جهت همکاری با ایران و استان زنجان اشاره کرد و گفت: زمینه های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مربوط به انتقال پول بین تجار ایران و عراق محسوس است

مشکلات مربوط به انتقال پول بین تجار ایران و عراق محسوس است